آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»صادرات و واردات»جعبه پالت و باکس پالت
جعبه پالت و باکس پالت-pic1

جعبه پالت و باکس پالت

بسته‌بندی جزء لازم و ضروری یک محصول است که شناساندن و نگهداری محصول را از تولید تا مصرف بر عهده دارد علم طراحی بسته‌بندی علم، هنر و فناوری محافظت از محصول برای نگهداری، انبارش، انتقال و توزیع، ذخیره، فروش و استفاده از آن است. وظیفه اصلی بسته‌بندی محافظت از محصول است. بسته‌بندی با برچسب‌های استاندارد این امکان را به ما می‌دهد تا متوجه شویم چه نوع محصولی داخل بسته قرار دارد و شرایط حفظ و نگهداری وطریقه حمل آن چگونه است.
اطلاعات شرکت:
صنایع چوبی فکری تولید کننده جعبه و پالت چوبی و باکس پالت چوبی جهت صادرات , حمل قطعات صنعتی و کالاهای صادراتی.
نوع فعالیت:
تولید کننده عمده و خرده جعبه و پالت چوبی و بسته بندی چوبی شفارشی نسبت به ابعاد دستگاه یا قطعات مورد نظر مشتری با بهره گیری از نرم افزار طراحی کتیا جهت طراحی اولیه با در نظر گرفتن اطلاعات فنی (وزن و ابعاد و نحوه حمل و ...)با جنس (چوب و چند لای )ایرانی یا خارجی نسبت به سفارش مشتری.
خدمات و محصولات:
جعبه,پالت,باکس پالت,بسته بندی دستگاههای صنعتی در ابعاد مختلف جهت صادرات, طراحی بسته بندی محصولات قبل از تولید برای تقلیل اشتباهات در ساخت .
سابقه کاری:
صنایع چوبی فکری با ده سال سابقه کار مستقیم و مرتبط با شرکت ماشین سازی تبریز در زمینه بسته بندی دستگاههای صادراتی این شرکت و تعدادی شرکتهای معتبر در تبریز ,تهران,کرمان را دارد.
تلفن تماس : 09149179278
09394111705


آگهی دهنده: جلیل فکری
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان آذربایجان شرقی - تبریز - صادرات و واردات در تبریز
به روز شده در:۱۳۹۶/۱۱/۲۵
بازدید: 427 بار
ایمیل: